مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-22ورزشي

استقلال به تمام باشگاه ها 5 میلیارد ضرر زد/ کار آجورلو قشنگ نبود


عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه امروز آخرین مهلت برای استقلال و پرسپولیس و ارائه ضمانت نامه معتبر است، گفت: استقلال با کاری که روز جمعه کرد به تمام باشگاه ها 5 میلیارد ضرر زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چالش سازمان لیگ فوتبال ایران با باشگاه های لیگ برتری و بخصوص استقلال و پرسپولیس بر سر تبلیغات محیطی و درآمد این تبلیغات این فصل وارد مرحله جدیدی شده است و حتی اتفاقات لیگ برتر به ویژه بازی استقلال و نساجی را تحت تاثیر خود قرار داد.

باشگاه استقلال با مدیریت مصطفی آجورلو در بازی با نساجی تبلیغات محیطی در ورزشگاه آزادی را انجام داد و این موضوع عصبانیت سازمان لیگ را در پی داشت.

صادق درودگر عضو هیات رییسه سازمان لیگ با بیان اینکه استقلال با این کار به تمام باشگاه ها 5 میلیارد تومان ضرر زده است، اعلام کرد استقلال و پرسپولیس برای گرفتن تبلیغات محیطی باید ضمانت نامه معتبر بیاورند و تا پایان ساعت اداری امروز برای این کار مهلت دارند.

درودگر در این خصوص به رادیو تهران گفت: استقلال و پرسپولیس باید تا پایان وقت اداری امروز نسبت به ضمانت نامه معتبر و ارائه ترک تشریفات قانونی اقدام کنند.

ما طرف باشگاه های دولتی هستیم، در صورت عدم اجرای قانون از سوی باشگاه ها، ما متخلف محسوب می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال به تمام باشگاه ها 5 میلیارد ضرر زد/ کار آجورلو قشنگ نبود

استقلال به تمام باشگاه ها 5 میلیارد ضرر زد/ کار آجورلو قشنگ نبود