مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-22سياسي

جایگاه کتاب در تمدن سازی/ آمادگی آستان قدس برای ایجاد بازار کتاب


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به جایگاه کتاب در تئوری سازی و تمدن سازی در جامعه، از آمادگی آستان قدس رضوی برای ایجاد بازار کتاب خبر داد.

- به گزارش، مالک رحمتی که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در جمع کارکنان سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی سخن می گفت، اظهار کرد: در شرایطی به سر می بریم که نیازهای مردم در حوزه فرهنگی بسیار گسترده شده و آستان قدس رضوی یکی از مراجع فرهنگی و دینی در جهان اسلام برای پاسخگویی به این نیازها است.

وی ادامه داد: باور و اعتقاد دینی دلدادگان اهل بیت (ع) به این آستان، بستر بسیار مناسبی برای توسعه فعالیت های فرهنگی فراهم کرده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ظرفیت های بی بدیل موجود در بخش های مختلف سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، افزود: این سازمان می تواند پیشران فرهنگ در عرصه ملی و بین المللی باشد و تحقق این امر نیازمند برنامه ریزی و سیاست گذاری منسجم، هم افزایی و همکاری میان تمامی بخش ها است.

تطبیق راهبردی با بیانیه گام دوم انقلاب وی به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون کتاب و کتاب داری اشاره و اظهار کرد: ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب به مسئله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تأکید داشته اند و ما مسئولیت داریم منطبق بر این رهنمودها، نقشه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه کتاب در تمدن سازی/ آمادگی آستان قدس برای ایجاد بازار کتاب

جایگاه کتاب در تمدن سازی/ آمادگی آستان قدس برای ایجاد بازار کتاب