مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-22اقتصادي

هجوم پوشاک قاچاق بنگلادشی به مرزهای ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید افتخاری در خصوص واردات پوشاک قاچاق بنگلادشی به ایران، گفت: از سال 97 واردات پوشاک به کشور ممنوع شده است، - عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: پوشاک قاچاق بنگلادشی باقیمت تناژی و بعضاً با یک دهم قیمت واقعی وارد کشور می شود که بهای تمام شده ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مجید افتخاری در خصوص واردات پوشاک قاچاق بنگلادشی به ایران، گفت: از سال 97 واردات پوشاک به کشور ممنوع شده است، حتی زمانی که واردات آزاد بود در بازار ایران حداکثر 2 درصد واردات قانونی و 9 درصد قاچاق شکل می گرفت که این قاچاق به تولید صدمه وارد می کرد همچنین خیلی از اشتغال ها را از بین می برد.

وی افزود: کشور بنگلادش دومین صادرکننده پوشاک دنیاست که 20 میلیون اشتغال ایجاد می کند و این کشور در حوزه پوشاک قوی و قدرتمند است همچنین تمام نشان های تجاری اروپایی در بنگلادش تولید می شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران بیان کرد: بنگلادش پوشاک را برای کشورهای اروپایی، ایتالیایی، اسپانیایی و .

تولید می کند که بعد از فراگیر شدن بیماری های کرونا در دنیا با حجم وحشتناک کالای لغو شده و از مدل خارج شده اروپایی مواجه شد لذا این کالاها را به صورت تناژی و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم پوشاک قاچاق بنگلادشی به مرزهای ایران

هجوم پوشاک قاچاق بنگلادشی به مرزهای ایران