مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-22اجتماعي

حضور دانش آموزان در مدرسه بر اساس قوانین هر مدرسه است


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه از امروز مدرسه ای در استان نداریم که برنامه آموزش حضوری نداشته باشد، گفت: - اینکه دانش آموزان چند روز در هفته باید به مدرسه بروند به شرایط فضای فیزیکی مدرسه و برنامه مصوب در شورای مدرسه بستگی دارد، اما همه دانش آموزان حداقل یک روز در هفته باید در مدرسه حضور داشته باشند.

محمدرضا ناظم زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مدارس روستایی و هنرستان ها از ابتدای مهرماه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کردند و تاکنون مشکلی نداشته اند، اظهار کرد: مدارس متوسط نظری از 15 آبان ماه، آموزش حضوری را شروع کردند و سایر مدارس یعنی ابتدایی و متوسطه اول نیز از امروز بازگشایی حضوری دارند.

وی بابیان اینکه از امروز مدرسه ای در استان نداریم که برنامه آموزش حضوری نداشته باشد، گفت: مگر اینکه اداره آموزش وپرورش تشخیص داده باشد مدرسه ای هنوز شرایط آموزش حضوری را از جهت فضای فیزیکی ندارد که فکر نمی کنم چنین مدارسی در استان داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان بابیان اینکه مدارس استان از مدت ها پیش شرایط را برای شروع بازگشایی حضوری مهیا کرده اند، تصریح کرد: فضای فیزیکی، فاصله گذاری اجتماعی، تهویه هوا و ضدعفونی مدارس از پیش بررسی شده و مدارس چک لیست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان در مدرسه بر اساس قوانین هر مدرسه است

حضور دانش آموزان در مدرسه بر اساس قوانین هر مدرسه است