مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-22سياسي

کتاب «محمد در تورات و انجیل»زنده است و به موعود توجه دارد


کتاب «محمد در تورات و انجیل» نوشته پروفسور عبدالاحد داود اسقف سابق، بنیامین کلدانی کشیش ایرانی زنده است و به افق و آینده و موعود توجه دارد.

- ، نشست نقد و بررسی کتاب محمد در تورات و انجیل به همت کتابفروشی بِه نشر تهران با حضور حجت الاسلام اسماعیل جلالی کارشناس مسائل دینی و محمدقائم خانی منتقد ادبی در بخش جلسات کتابفروشی برگزار شد.

محمدقائم خانی در ابتدای این نشست، کتاب محمد در تورات و انجیل را کتابی پژوهشی دانست و گفت: نثر کتاب شیوا و روان است و از همه مهم تر آن که برای مخاطب عمومی نوشته شده است؛ پروفسور عبدالاحد داوود نویسنده کتاب اسقف سابق کلیسای کلدانی همانطور که در مقدمه کتاب آمده با سرگذشتی عجیب به دین اسلام مشرف شده است.

او در مجله اسلامی ویرو مقالاتی در مورد پیامبر نوشته و تسلطش به زبان عبری، زبان آرامی، خط سریانی و تحصیل در اروپا و کسب مدارج بالای علمی کلیسا و تسلط به زبان انگلیسی و لاتین باعث شده کتاب ابعاد بسیار زیاد و لایه های جذابی داشته باشد.

وی ادامه داد: مقالات این کتاب مانند کتاب مقدس طوری ست که هر فرد کتابخوانی می تواند از آن استفاده ببرد، در عین حال بسیار عمیق و محکم لست.

نویسنده رویکردی در نگارش مقالات دارد و کتاب را از بسیاری از آفات دور کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «محمد در تورات و انجیل»زنده است و به موعود توجه دارد

کتاب «محمد در تورات و انجیل»زنده است و به موعود توجه دارد