مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-22سياسي

در هیچ زمینه پزشکی نیاز به خارج از کشور نداریم/علت تمایل پزشکان به مهاجرت چیست؟


رییس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه در دوران کرونا بیش از 250نفر ازکل جامعه پزشکی به شهادت رسیده اند،گفت:در هیچ زمینه پزشکی نیاز به خارج از کشور نداریم.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، رییس زاده با اشاره به فرمان رهبر انقلاب و اقدام وزارت بهداشت مبنی بررسیدگی به دستیاران پزشکی ،افزود:اگر شرایط این چنین باشد بیم آن می رود که برای برخی درمانها کمیسیون اعزام به خارج تشکیل داده و برای یک عمل ساده بیمار را به خارج بفرستیم.

رییس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد:اگر نسبت به توجه لازم به پزشکان و رشته های تخصصی و دستیاری اقدامی نشود شاید مجبور شویم در برخی رشته ها پزشکان متخص از خارج بیاوریم و به آنها10برابر حقوق بدهیم.

وی با بیان اینکه افزایش 60درصدی تعرفه ها را برای سال آینده پیشنهاد دادیم،گفت:این می تواند تضمین کنده تداوم خدمات پزشکی باشد.

پایین تر از آن جامعه پزشکی نمی تواند خدمات با کیفیت ارائه دهد.

رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به هزینه های سنگین ایجاد مطب برای پزشکان عمومی در کشور،خاطرنشان کرد:اکنون باید ویزیت 120 هزار تومان باشد تا با هزینه ها همخوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه طب سنتی و مکمل را قبول داریم گفت:آنچه در این ابلاغ  آمده تقویت،استانداردسازی و علمی کردن است و ما حامی طب سنتی آکادمیک و تحت نظارت وزارت بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هیچ زمینه پزشکی نیاز به خارج از کشور نداریم/علت تمایل پزشکان به مهاجرت چیست؟

در هیچ زمینه پزشکی نیاز به خارج از کشور نداریم/علت تمایل پزشکان به مهاجرت چیست؟