مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-22ورزشي

اجرای پویش نذر خون همزمان با هفته بسیج در منطقه 2


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علی بیات با با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، - فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 2 با تشریح بر نامه های هفته بسیج مستضعفین گفت: اجرای پویش نذر خون، رونمایی از تمثال شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علی بیات با با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاورد ها و خدمات 42 ساله بسیج مستضعفین است، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، رونمایی از تمثال شهدا و همچنین عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی افزود: طرح برکت علوی در راستای تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد طرح مواسات و کمک مؤمنانه برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت، همزمان با هفته بسیج اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور تبیین ارزش های بسیج، مسابقات فرهنگی، هنری با محوریت بسیج برگزار می شود افزود: برگزاری مسابقات ورزشی و همچنین برپایی نمایشگاه دستاورد های بسیج در ساختمان منطقه از دیگر برنامه های هفته بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش نذر خون همزمان با هفته بسیج در منطقه 2

اجرای پویش نذر خون همزمان با هفته بسیج در منطقه 2