مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-22ورزشي

رتبه ششمی بانوان شیمیدر در بسکتبال آسیا


بانوان بسکتبالیست شیمیدر قم بعد از کسب رتبه ششمی آسیا برای حضور موفق در ادامه لیگ برتر زنان ایران و رویارویی با سپهرداد تهران در هفته پنجم این مسابقات از امروز مرحله جدید تمرینات خود را از سر گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بانوان شیمیدر که پس از کسب چهار برد متوالی مقابل تیم های امرتات تهران، گروه بهمن، آکادمی ای زی بسکتبال و شهرداری گرگان به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت های 2021 کاپ آسیا تمرینات شان تعطیل شده بود، با بازگشت تیم ملی دوباره روند آماده سازی خود را از سر گرفتند.

در شرایطی که رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال بانوان در 2 گروه برگزار می شود، تیم شیمیدر قم به واسطه کسب چهار برد متوالی با هدایت شایسته متشرعی، صدرنشین گروه نخست است و از مصاف سوم آذر ماه با سپهرداد تهران، دیدارهای مرحله مقدماتی این لیگ را ادامه می دهد.

این در حالی است که اکثر نفرات شیمیدر در هفته های اخیر درگیر اردوی آماده سازی تیم ملی و بازی های این تیم در مسابقات کاپ آسیا 2021 بودند و با بازگشت بانوان شیمیدر، حالا این تیم از امروز تمرینات خود را از سر می گیرد تا برای رویارویی با حریفان لیگ برتری آماده شود.

خانم شایسته متشرعی سرمربی شیمیدر (سرمربی تیم ملی)، ادت آقاجانیان مدیر فنی شیمیدر (سرپرست تیم ملی) و خانم ها معصومه اسماعیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه ششمی بانوان شیمیدر در بسکتبال آسیا

رتبه ششمی بانوان شیمیدر در بسکتبال آسیا