مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-22اجتماعي

مرکز تحقیقاتی پژوهشی بانوان فرهنگی مریوان افتتاح شد


مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان  از افتتاح مرکز تحقیقاتی پژوهشی بانوان فرهنگی مریوان تمجید و بر لزوم استفاده از کلیه ظرفیت ها و پتانسیل های این حوزه تاکید کرد.

- رشید قربانی امروز (1آذر) در افتتاح مرکز تحقیقاتی پژوهشی بانوان فرهنگی مریوان، اظهار کرد: نتیجه پژوهش و تحقیقات علمی به عمل آمده در این مرکز بایستی در اختیار نهاد ها و ادارات متولی موضوعات مختلف قرار بگیرد تا برنامه ریزی ها جهت حل مشکلات علی الخصوص در زمینه آسیب های اجتماعی دختران و رفع بی سوادی و پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان صورت بگیرد.

مدیر آموزش و پرورش مریوان هم گفت: راه اندازی این مرکز در راستای طرح موضوع از سوی آموزش و پرورش، در جلسه ای که با حضور اعضای فراکسیون بانوان مجلس در فرمانداری مریوان برگزار شد، تأسیس مرکزی برای فعالیت زنان محقق و پژوهشگر فرهنگی و نیاز جامعه ی زنان فرهنگی به بررسی و پژوهش در مورد آسیب ها، این موضوع مورد تایید نماینده محترم مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خانم دکتر قاسمی پور و رییس و اعضای فراکسیون بانوان مجلس قرار گرفت.

وینسفهان افزود: از جمله اهداف تأسیس این مرکز، تشکیل کارگروه ها، توانمند سازی و ارائه راهکارهای سازنده و نیز فراهم کردن بستری مناسب برای جامعه ی زنان فرهنگی فرهیخته و نیز بهرمندی از دانش و تجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقاتی پژوهشی بانوان فرهنگی مریوان افتتاح شد

مرکز تحقیقاتی پژوهشی بانوان فرهنگی مریوان افتتاح شد