مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-22سياسي

نمایشگاه خدمت بی منت در اهواز افتتاح شد


دبیر اجرایی نمایشگاه «خدمت بی منت» استان خوزستان از افتتاح این نمایشگاه با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خبر داد.

- ، منصور شوشتری پیش از ظهر امروز دوشنبه به مناسبت هفته بسیج و با حضور سردار حسن شاهوار پور و هیئت همراه در آیین افتتاح نمایشگاه خدمت بی منت در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فجر اهواز اظهار کرد: در این نمایشگاه توانمندی، فعالیت ها و اقدامات مؤسسات و شرکت های تابعه نمایندگی بنیاد تعاون بسیج در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته می شود.

وی بیان کرد: با همیاری و همکاری مؤسسات و شرکت های تابعه بنیاد تعاون بسیج و پشتیبانی های فرمانده سپاه استان و همچنین جانشین سپاه ولی عصر و مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج این نمایشگاه برگزار شده است.

دبیر اجرایی نمایشگاه خدمت بی منت استان خوزستان افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی بسیجیان، مسئولان و آحاد بازدیدکنندگان با خدمات قابل ارائه بنیاد در محورهای بهداشت و درمان، مسکن و عمران، پشتیبانی از کسب وکارهای خانگی، حمل ونقل جاده ای، علمی و آموزشی و سایر موارد برپا شده است.

شوشتری در ادامه مدت زمان برپایی این نمایشگاه را 10 روز (28 آبان ماه تا 8 آذرماه سال جاری) اعلام کرد و گفت: از جمله خدمات دیگر این نمایشگاه می توان به ویزیت رایگان توسط پزشک، معاینات اولیه پزشکی مراجعه کنندگان (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه خدمت بی منت در اهواز افتتاح شد

نمایشگاه خدمت بی منت در اهواز افتتاح شد