مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-22سياسي

عمران و آبادانی امنیت را در جامعه تضمین می کند


هرچه آبادانی و عمران در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بیشتر شود امنیت در جامعه نیز پایدارتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،فایق رستمی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید کردستان که با حضور وزیر کشور در سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است،  اظهار کرد: استاندارد سابق در سنگر خدمت خدمات شایانی به مردم کردستان کرده که تا همیشه در ذهن و یاد مردم استان باقی خواهد ماند.

وی ضمن تبریک به استاندار جدید برای انتصاب وی به عنوان استاندار کردستان گفت: بدون شک این انتصاب منشا خیر و برکت و سبب پیشرفت و آبادانی در استان خواهد بود.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه خداوند انبیا را برای بشر فرستاد  تا مردم را به سوی دین الهی هدایت کنند بیان کرد: مسئولین نیز باید برای توسعه و ابادانی استان و کشور از هیچ تلاشی دریغ نکند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید غمخوار مشکلات مردم باشند اظهار کرد: خداوند هیچ پیامبری را نفرستاد مگر اینکه چوپانی کرده باشد که این نشان از صداقت امانت داری و غمخواری تربیت  آنان بوده که باید الگویی برای جامعه باشند.

امام جمعه سنندج به صبوریت مردم استان در برابر مشکلات و وفادار آنان به نظام اشاره کرد و گفت: تقدیم بیش از 10 هزار شهید، جانباز و اسیر از این استان و حضور گسترده در انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران و آبادانی امنیت را در جامعه تضمین می کند

عمران و آبادانی امنیت را در جامعه تضمین می کند