مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-22بين الملل

تظاهرات گسترده یمنی ها علیه آمریکا


تظاهرات گسترده ای صبح امروز دوشنبه در مناطق و استان های مختلف یمن با شعار آمریکا پشت درگیری نظامی و اقتصادی و تداوم جنگ و محاصره یمن قرار دارد به راه افتاده است.

- تظاهرات گسترده ای صبح امروز دوشنبه در مناطق و استان های مختلف یمن با شعار "آمریکا پشت درگیری نظامی و اقتصادی و تداوم جنگ و محاصره یمن قرار دارد" به راه افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، استان های صعده، تعز، حجه و بسیاری از استان ها و دیگر مناطق یمن صبح امروز صحنه تظاهرات مردمی بود و کمیته سازماندهی تظاهرات از مردم این کشور خواست در تظاهرات علیه درگیری نظامی آمریکا در یمن مشارکت گسترده ای داشته باشند.

در همین راستا، عبدالله بن عامر، معاون مدیر اداره ارشاد اخلاقی وابسته به وزارت دفاع یمن در صنعا گفت، این اداره مستندسازی نقش آمریکا در حمله به یمن را برعهده می گیرد.

مرکز اطلاعات اداره ارشاد اخلاقی در آینده این کار را انجام می دهد.

وی افزود، فرایند مستندسازی شامل تسلیحات، حمایت لجستیک، مدیریت حملات هوایی و تمامی اقدامات آمریکا خواهد بود که تایید می کند مدیریت ائتلاف عربی کاملا آمریکایی است .

ابن عامر گفت، علاوه بر گزارش های سالهای گذشته که بخشی از نقش آمریکا در حمله به یمن را فاش می کنند همان نقشی که اگر نبود حمله ای صورت نمی گرفت و تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده یمنی ها علیه آمریکا

تظاهرات گسترده یمنی ها علیه آمریکا