مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-22سياسي

آماده باش 50 تیم گشت پلیس گیلان در طرح زمستانی


رزمایش زمستانی یگان های امدادی گیلان با حضور 50 تیم و 196 مامور نیروی انتظامی از امروز آغاز و تا 20 اسفند در سطح استان اجرا می شود.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان گفت: رزمایش زمستانی یگان های امدادی گیلان با حضور 50 تیم و 196 مامور نیروی انتظامی از امروز آغاز و تا 20 اسفند در سطح استان اجرا می شود.

سردار عزیزالله ملکی در حاشیه آغاز رزمایش امداد زمستانی نیروی انتظامی گیلان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: رزمایش زمستانی یگان های امدادی گیلان با حضور 50 تیم و 196 مامور نیروی انتظامی از امروز آغاز و تا 20 اسفند در سطح استان اجرا می شود.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: همکاران ما در زمان اجرای این طرح در گردنه های برفگیر و محورهای استان مستقر می شوند و مسئولیت کنترل ایمنی وسیله نقلیه، تسهیل در عبور و مرور، کاهش جانباختگان ناشی از تصادف، کنترل تجهیزات و ایمنی را به عهده دارند.

سردار ملکی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی، گفت: پلیس در سطح محورهای استان از تردد خودروهای دارای نقص فنی و همچنین خودروهایی که تجهیزات ایمنی ندارند جلوگیری می کند، در این راستا از صدا و سیما و رسانه ها انتظار داریم نسبت به اطلاع رسانی به موقع در خصوص وضعیت راه ها و محورهای استان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 50 تیم گشت پلیس گیلان در طرح زمستانی

آماده باش 50 تیم گشت پلیس گیلان در طرح زمستانی