مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-22سياسي

هزاران ختم قرآن کریم به نیابت از «سردار دل ها» در کرمان


معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هزاران ختم قرآن کریم به نیابت از سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیزمان از امروز در کرمان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام شاهمرادی پور معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه افتتاحیه مراسم هزاران ختم قرآن کریم به نیابت از سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: طرح ارزشمند هدیه هزاران ختم قرآن به روح مطهر سیدالشهداء مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیزمان، از امروز آغاز می شود.

  وی ادامه داد: شبکه تربیتی صالحین در سال گذشته تعداد 3600 ختم قرآن داشت و امسال این روند با قوت و توان بیشتری مد نظر است که پیش برود.

در حوزه قرآن و جایگاه قرآن در مجموعه بسیج اقدامات ارزشمندی انجام شده است و بیش از 24 دارالقرآن در حوزه مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و.

برنامه های گسترده ای طی سال های اخیر انجام داده است.

شاهمرادی پور از برگزاری اردوهای جهادی قرآنی یاد و ابراز کرد: این اردوها در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با حضور قاریان و اساتید برای آموزش و مفاهیم در زمینه های قرآنی و سبک زندگی قرآنی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران ختم قرآن کریم به نیابت از «سردار دل ها» در کرمان

هزاران ختم قرآن کریم به نیابت از «سردار دل ها» در کرمان