مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-22سياسي

بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندار


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد و تمام دنیا عرصه تفکر بسیج و بسیجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی باب الحوائجی دوشنبه اول آذرماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره بزرگمردان و زنان بسیجی که به همت بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج و بسیجی یک تفکر و اندیشه است، تفکر و اندیشه یک آبشخور و ریشه نیاز دارد که هرچه ریشه اندیشه قوی تر و محکم تر باشد این اندیشه موثرتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی یک گفتمان است که ریشه در اعتقادات و آموزه های دینی ما دارد، اذعان کرد: این تفکر، ریشه در عاشورای حسینی دارد و بزرگ بسیجی جهان اسلام حسین بن علی(ع) و حضرت عباس (س) است.

باب الحوائجی ادامه داد: بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد و تمام دنیا عرصه تفکر بسیج و بسیجی است، یک بسیجی در زمان جنگ، در نبرد با دشمنان این مرز و خاک می جنگد و در روز دیگر در کسوت پزشک و در پشت میز طبابت می نشیند و روز دیگر در عرصه اجتماعی به عنوان نماینده مردم در بحث شهر و شهرسازی نقش ایفا می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بیان کرد: بسیجی زمان و مکان نمی شناسد بلکه او تکلیف می شناسد، بسیجی اهل مطالعه، تعقل،حرکت و دارای هدف است و برنامه ریزی دارد، او بلندترین قله ها را با توکل به خدا و توسل به اهل بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندار

بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندار