مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-22اجتماعي

رویداد چاشت برای حمایت از دانش آموزان مستعد هرمزگانی برگزار شد


مدیرعامل بنیاد رویش از برگزاری رویداد چاشت با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی بزرگ با هدف ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه و جلب مشارکت های مردمی برای حمایت از دانش آموزان مستعد کم برخوردار استان خبر داد.

- رویداد "چاشت" برای حمایت از دانش آموزان مستعد هرمزگانی برگزار شد ایسنا/هرمزگان مدیرعامل بنیاد رویش از برگزاری رویداد "چاشت" با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی بزرگ با هدف ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه و جلب مشارکت های مردمی برای حمایت از دانش آموزان مستعد کم برخوردار استان خبر داد.

عبدالرضا نادری پور، در رویداد چاشت که در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان مستعد تحت پوشش این بنیاد برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد رویش، یک مؤسسه خیریه غیردولتی، مردم نهاد و غیرسیاسی است که با هدف حمایت از دانش آموزان مستعد کم برخوردار استان هرمزگان با هر کیش و آیین و ملیتی که هستند، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان مستعد اما کم برخورداری که علاقه مند به تحصیل هستند با ساز و کارهایی مشخص شده به 5 روش مختلف شناسایی می شوند و تحت حمایت های آموزشی، پرورشی و معیشتی بنیاد رویش قرار می گیرند.

هدف ما این است که این دانش آموزان به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز نمانند، استعدادهایشان شکوفا شود و در مسیر رشد قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد چاشت برای حمایت از دانش آموزان مستعد هرمزگانی برگزار شد

رویداد چاشت برای حمایت از دانش آموزان مستعد هرمزگانی برگزار شد