مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-22سياسي

الزامی شدن بکارگیری افراد واجد صلاحیت در امور مربوط به سازه های بتنی ساختمان ها


به گفته ی نایب رییس اتحادیه بتن و سنگ، بکارگیری افراد واجد صلاحیت در امور مربوط به سازه های بتنی ساختمان ها الزامی شده است و از امروز اول آذر ماه اجرا می شود.

- رامین مخترع در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای جلوگیری از مداخله اشخاص فاقد صلاحیت در امور مربوط به سازه های بتنی ساختمان ها و برای ساماندهی و ارتقای سطح مهارت مجریان سازه های بتنی بین اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، اتحادیه صنف بتن، سنگ، قطعات بتنی و سنگی کرمان منعقد شده است.

نایب رییس اتحادیه بتن و سنگ افزود: این تفاهم نامه با موضوع ساماندهی و ارتقای امور حرفه ای مشاغل فنی و مهندسی ساختمان، مستند به قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، اجرا می شود و امور مربوط به اجرای سازه های بتنی ساختمان باید فقط توسط پیمانکاران تایید صلاحیت شده آموزش دیده و دارای پروانه کسب و تاییدیه کتبی اتحادیه صنف بتن و سنگ کرمان انجام شود.

وی، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای این خدمات، ساماندهی و ارتقای دانش فنی و اجرای مجریان سازه های بتنی ساختمان ها، اطمینان از ایمنی، بهره دهی مناسب و صرفه اقتصادی بهره برداران از ساختمان، استفاده از خدمات اشخاص صاحب صلاحیت و دارای مهارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی شدن بکارگیری افراد واجد صلاحیت در امور مربوط به سازه های بتنی ساختمان ها

الزامی شدن بکارگیری افراد واجد صلاحیت در امور مربوط به سازه های بتنی ساختمان ها