مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-22اقتصادي

لذت خرید کالا و خدمات را با تخفیف در حراج جمعه سیاه تجربه کنید


خرید لذت بخش آن خریدی است که علاوه بر رضایت از کیفیت محصول، با تخفیف انجام شود.

حتی برای بسیاری از افراد، چانه زنی و درخواست تخفیف از فروشنده به یک عادت تبدیل شده است و زمانی که فروشنده می پذیرد که تخفیف بدهد، - خرید لذت بخش آن خریدی است که علاوه بر رضایت از کیفیت محصول، با تخفیف انجام شود.

حتی برای بسیاری از افراد، چانه زنی و درخواست تخفیف از فروشنده به یک عادت تبدیل شده است و زمانی که فروشنده می پذیرد که تخفیف بدهد، احساس پیروزی بهشان دست می دهد، پس احتمالا روزی مانند جمعه سیاه برای این گروه عید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همگردی، چیزی به حراج جمعه سیاه 2021 نمانده است؛ روزی که مردم سراسر جهان برای خرید در حراج، به فروشگاه ها هجوم می برند.

تاریخ بلک فرایدی امسال، روز 26 نوامبر یعنی آخرین جمعه ماه نوامبر است که با پنجم آذرماه 1400 در ایران مصادف می شود؛ چرا که چند سالی است در ایران هم کسب و کارهای مختلف حراج جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی فرنگی ها را برگزار می کنند و فروشگاه های مختلف تخفیف های هیجان انگیزی برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

این خرید با تخفیف آنقدر پرطرفدار است که جمعه سیاه در سراسر دنیا گاهی با اتفاقات عجیب و غریب و درگیری هایی بر سر به دست آوردن یک جنس حراجی همراه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت خرید کالا و خدمات را با تخفیف در حراج جمعه سیاه تجربه کنید

لذت خرید کالا و خدمات را با تخفیف در حراج جمعه سیاه تجربه کنید