مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-22بين الملل

شایعه مرگ محمد بن نایف، ولیعهد سابق سعودی


مخالفان سعودی اعلام کردند که محمد بن نایف چند روز پیش درگذشت و دادگاه سلطنتی مرگ وی را اعلام نکرده و جسد او هنوز در سردخانه قرار دارد و هیچ اطلاعی در خصوص زمان و محل دفن وی در دست نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، برخی منابع از مرگ محمد بن نایف در زندان آل سعود در میان پنهان کاری رسمی عربستان خبر دادند.

مخالفان سعودی که در تبعید زندگی می کنند، گزارش هایی در خصوص فوت محمد بن نایف ولیعهد سابق که به دستور محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بازداشت شده بود، منتشر کردند.

وب سایت سعودی لیکس نوشت: مخالفان سعودی اعلام کردند که محمد بن نایف چند روز پیش درگذشت و دادگاه سلطنتی مرگ وی را اعلام نکرده و جسد او هنوز در سردخانه قرار دارد و هیچ اطلاعی در خصوص زمان و محل دفن وی در دست نیست.

عبدالرحمن راضی السحیمی مخالف برجسته سعودی محمد بن سلمان را به چالش کشید و از وی خواست تا کلیپی را با ذکر دقیق ساعت، تاریخ منتشر کند تا نشان دهد که محمد بن نایف زنده است.

محمد بن نایف از ژانویه 2015 تا ژانویه 2017 ولیعهد عربستان سعودی بود که با حکم سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی کنار گذاشته شد و محمد بن سلمان جای او را گرفت.

پیش از این منابع خبری نهاد های قضایی آمریکا از عربستان سعودی خواستند تا وضعیت و محل حضور محمد بن نایف را روشن سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه مرگ محمد بن نایف، ولیعهد سابق سعودی

شایعه مرگ محمد بن نایف، ولیعهد سابق سعودی