مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-22اقتصادي

125 هزار نفر در رشت واکسن کرونا نزده اند


فرماندار رشت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 73 درصد جمعیت بالای 12 سال این شهرستان هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: هنوز 125 هزار نفر واکسن نزده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازچهار هزار و 281 نفر در شهرستان رشت جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: از 845 هزار و 382 نفر جمعیت بالای 12 سال شهرستان رشت تاکنون بیش از 85 درصد معادل دُز نخست واکسن کرونا و بیش از 73 درصد نیز دُز دوم را تزریق کرده اند.

فرماندار رشت با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه تزریق واکسن کرونا، گفت: هنوز 125 هزار شهروند رشتی دُز نخست و 229 هزار نفر نیز دُز دوم را دریافت نکرده اند باید اقدامات لازم برای ترغیب مردم به به انجام واکسیناسیون انجام شود.

وی ادامه داد: در زمینه تزریق دُز سوم به گروه های هدف نیز تا به امروز 11 هزار نفر در شهرستان رشت تزریق را انجام داده اند.

فتح اللهی با اشاره به آغاز رسمی آموزش های حضوری در سطح مدارس، تصریح کرد: مسئولان و متولیان و مدیران مدارس باید تمام دستور العمل ها را با دقت رعایت کنند زیرا سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

وی به تغییر رنگ شهرستان رشت به آبی اشاره و اضافه کرد: بعد از ماه ها وضعیت شهرستان رشت آبی شده و نباید اجازه دهیم هر گونه عادی انگاری ما را به شرایط گذشته بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 هزار نفر در رشت واکسن کرونا نزده اند

125 هزار نفر در رشت واکسن کرونا نزده اند