مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-22سياسي

بوشهر در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دست یابد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دست پیدا کند.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر دوشنبه در نشست با شهردار بوشهر اظهار داشت: باید اقدامات لازم برای تهیه و تنظیم نقشه توسعه دریایی و زمینی شهر بوشهر انجام شود.

وی اضافه کرد: بندر بوشهر جز بنادری در سطح کشور است که امکان توسعه دریایی دارد و این یک فرصت و فضای مناسب برای بسیاری از پروژه های دریایی در جهت جذب گردشگری و توسعه صیادی است.

امام جمعه بوشهر بر لزوم قانونمداری تاکید کرد و ادامه داد: امید داریم در مدیریت جدید شهرداری اشتباهات و توقف هایی که گذشته ایجاد شد در جهت توسعه شهر و مردم داری تصحیح شود.

وی افزود: شهرداری جایی است که ارتباط مستقیم با مردم و فضای زندگی آنها دارد به همین خاطر مسئولیت بسیار سنگینی دارد که در رابطه با زیست بوم زندگی مردم یک فضایی پر از رفاه، عمران و پیشرفت دارای شاخص های فرهنگی و اجتماعی آماده کند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: شهر بوشهر یکی از زیباترین جغرافیاهای شبه جزیره ای در کشور را دارد که اگر یک نقشه بسیار علمی و دانش بنیان در این زمینه تهیه و سند راهبری آن تنظیم و تأمین اعتبارات و مدیریت منابع انسانی شود، شهر بوشهر می تواند در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دست یابد

بوشهر در یک افق هشت سالانه به جایگاه در خور خودش دست یابد