مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-22حوادث

بالا بودن تلفات در جاده های خراسان شمالی/ 172 نفر جان باختند


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از فوت 172 نفر طی سال جاری در حوادث رانندگی خبر داد و گفت: آمار قربانیان سوانح جاده ای در خراسان شمالی بالا است.

- ، سعید مطهری زاده صبح دو شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع آغاز طرح زمستانه پلیس در ستاد انتظامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: آمار قربانیان سوانح جاده ای در خراسان شمالی بالا است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: یکی از دلایل این مسئله نبود زیرساخت و جاده های نامناسب است اما عامل انسانی اصلی ترین دلیل می باشد به طوری که رانندگان 70 تا 85 درصد مقصر شناخته می شوند.

وی افزود: طی سال جاری 172 نفر در تصادفات جان باخته اند که 141 نفر آن ها در سوانح برون شهری بوده است.

مطهری زاده بیان داشت: در این بازه زمانی شمار حوادث ترافیکی در جاده های استان به نسبت مدت مشابه پارسال 13 درصد و در معابر درون شهری استان 9 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: محور بجنورد- جنگل گلستان از محورهای مهم و پر تردد است که چهار خطه کردن آن در دست انجام بوده؛ البته زمان بهره برداری از این پروژه طولانی شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا در قالب اجرای طرح زمستانه انضباط ترافیکی در جاده ها و معابر ارتقا و ایمنی جاده ها هم افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بودن تلفات در جاده های خراسان شمالی/ 172 نفر جان باختند

بالا بودن تلفات در جاده های خراسان شمالی/ 172 نفر جان باختند