مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-22اقتصادي

اولین پارکینگ طبقاتی در بوشهر احداث می شود


رییس شورا شهر بوشهر از احداث یک پارکینگ طبقاتی توسط بخش خصوصی در مرکز شهر خبر داد و گفت: مجوزهای احداث آن اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی ظهر امروز در نشست اعضای شورا با معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: مدیریت شهری جهت توسعه و عمران شهری نیازمند حمایت و همراهی دستگاههای اجرایی است.

رییس شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی تعامل بهتری با شورا و شهرداری در جهت توسعه شهر داشته باشد گفت: اختصاص سهم 10 درصد شهرداری جهت بازگشایی املاک در گذر، اختصاص زمین در اراضی 530 هکتاری جهت احداث تالار شهر و واگذاری استاد زمین میدان میوه و تره بار از جمله مطالبات ما از اداره کل راه و شهرسازی است.

رییس شورا شهر بوشهر گفت: انتقال سایت پسماند به خارج از شهر یک مطالبه جدی است و با توجه به اینکه سرمایه گذارانی جهت ایجاد کارخانه پسماند اعلام آمادگی کردند اما حجم زباله شهر بوشهر جوابگوی این سرمایه گذاران نیست از این رو ایجاد یک سایت دفن زباله که تعدادی از شهرهای همجوار هم پوشش دهد و ایجاد کارخانه پسماند برای سرمایه گذار جوابگو باشد باید در دستور کار قرار گیرد.

پورکبگانی افزود: دهکده گردشگری و پارک لیان دو ظرفیت بسیار خوب برای توسعه گردشگری است که به دلیل نداشتن متولی تاسیسات آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پارکینگ طبقاتی در بوشهر احداث می شود

اولین پارکینگ طبقاتی در بوشهر احداث می شود