مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-22اجتماعي

پیش بینی آخر هفته بسیار ناسالم برای اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، وضعیت هوای بسیار ناسالم را برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته پیش بینی کرد و گفت: شاخص های کیفیت هوا در این دو روز به 200 و بسیار ناسالم می رسد، - مگر اینکه تمهیداتی برای کاهش تولید آلاینده ها پیش بینی شود تا شاخص کیفیت هوا در همان اعداد ناسالم برای عموم باقی بماند.

آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر گذر موجی تا اوایل وقت فردا و سپس استقرار جوی نسبتا پایدار بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به صورت قسمتی تا نیمه ابری و مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید، بارش به ویژه در جنوب و غرب استان و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند، گفت: امروز حداکثر دمای هوای اصفهان به 14 درجه سانتیگراد می رسد و حداقل دمای هوای فردا صبح 5 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، افزود: طی 24 ساعت آینده خور و بیابانک با 18 درجه سانتیگراد گرم ترین و بویین و میاندشت با منهای 2 درجه سردترین نقطه استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آخر هفته بسیار ناسالم برای اصفهان

پیش بینی آخر هفته بسیار ناسالم برای اصفهان