مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-22ورزشي

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: هدف قهرمانی است


سرمربی تیم ملی هندبال جوانان با بیان این که رقبای سختی مثل کره، ژاپن و کشورهای عربی را پیش رو داریم گفت: با این وجود ما هم به دنبال قهرمانی هستیم.

- اردوی تیم ملی هندبال جوانان از 26 آبان تا 5 آذر ماه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در سالن نبرد مجموعه فولادشهر برگزار می شود، اردویی که زیر نظر سرگِیی نیکولنکف سرمربی روس تبار تیم ملی در حال برگزاری است.

سرمربی روس تیم ملی جوانان که به فارسی تسلط کامل دارد، در ارتباط با شرایط اردو و میزبانی باشگاه ذوب آهن، اظهارکرد: اردوی تیم ملی از 26 آبان آغاز شده و در این اردو ما سعی داریم که تیم را به یک هماهنگی تاکتیکی برسانیم، بنابراین روی مباحثی مثل چک و ارنج و نقطه های زنجیری و .

بیشتر کار می کنیم.

نیکولنکف تصریح کرد: طبیعی است که هدف ما از شرکت در رقابت های ملی کسب عنوان قهرمانی است و در این مسیر نیز رقبای جدی عمدتا از کشورهای عربی و کره و ژاپن را پیش رو داریم و سختی مضاعفی هم در این رده داریم، چرا که بازیکنان نوجوان و جوان مثل تیم های بزرگسال ثابت نیستند و شناخت و آنالیز تیم های رقیب از این جهت کمی مشکل می شود.

سرمربی تیم ملی جوانان هندبال کشورمان اضافه کرد: باوجود همه مشکلات تمرینات را به خوبی پیش بردیم، حُسنِ اردوی های تیم ملی برای بازیکنان شهرستانی که به دلیلی شرایط کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: هدف قهرمانی است

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: هدف قهرمانی است