مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-22پزشكي

پارک فناوری سلامت از تولید داروهای پیشرفته ایرانی حمایت می کند


پارک فناوری سلامت با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خدمات حمایتی را برای رشد شرکت های دانش بنیان و خلاق سلامت ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،با توجه به رشد قابل توجه شرکت های فعال حوزه سلامت در پارک پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ظرفیتی در این ناحیه نوآوری تحت عنوان پارک فناوری سلامت ایجاد شده است.

این پارک فناوری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، قرار است به لحاظ تجهیزات پزشکی و دارویی، زیست فناوری و فعالان حوزه سلامت، یک زیست بوم فناورانه و نوآورانه باشد.

  افزایش پارک های حوزه فناوری در پارک فناوری سلامت بر بستر ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری نقش آفرینیان حوزه سلامت حضور دارد و آن طور که اکبر قنبرپور سرپرست این پارک فناوری عنوان می کند علاوه بر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استانداردی تهران، وزارت صمت و سایر اعضای هیات امنای پارک فناوری پردیس در پارک فناوری سلامت اثرگذار هستند.

وی از روند روبه رشد شرکت های دانش بنیان و خلاق در تعامل با بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گوید و بیان می کند در حال حاضر 50 شرکت فعال داریم و بیش از 100 محصول در پارک فناوری پردیس  معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک فناوری سلامت از تولید داروهای پیشرفته ایرانی حمایت می کند

پارک فناوری سلامت از تولید داروهای پیشرفته ایرانی حمایت می کند