مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-22بين الملل

لاوروف: تصاویر ماهواره ای انفجار بندر بیروت را به لبنان تحویل دادیم


وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد، تصاویر مربوط به انفجار در بندر بیروت را به لبنان تحویل داده و درخصوص روشن شدن حقیقت و علت این حادثه ابراز امیدواری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه در نشست خبری مشترک با عبدالله بوحبیب همتای لبنانی خود گفت: احتمال مشارکت شرکت های روسی در کمک به زیرساخت های تبدیل شود مخالفیم .

لاوروف افزود: همچنین درباره سوری هایی که به لبنان گریخته اند صحبت کردیم و اطمینان داریم که جامعه جهانی می تواند به حل این مسئله کمک کند .

هفته گذشته آژانس فضایی فدرال روسیه اعلام کرد: تمام تصاویر ماهواره ای موجود برای بندر بیروت چه تصاویر پیش از انفجار و چه تصاویر پس از انفجار به لبنان داده خواهد شد .

این خواسته میشل عون رییس جمهور لبنان در تاریخ مذکور در دیدار با الکساندر روداکوف سفیر روسیه در بیروت در حالی مطرح شد که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نیز چند روز پیش این دیدار در بخشی از اظهاراتش اشاره کرده بود که مسکو امکان کمک به روند تحقیقات در خصوص انفجار بندر بیروت را مورد بررسی قرار خواهد داد و تصاویر مربوط به ماهواره ها را در صورت موجود بودن، به طرف لبنانی ارائه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: تصاویر ماهواره ای انفجار بندر بیروت را به لبنان تحویل دادیم

لاوروف: تصاویر ماهواره ای انفجار بندر بیروت را به لبنان تحویل دادیم