مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-22اقتصادي

استعدادهای برتر استان سمنان شناسایی و حمایت شوند


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: استعدادهای برتری که می توان ایده های آنان را در تولید و تجاری سازی به کار گرفت، شناسایی و حمایت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امروز در جلسه هم اندیشی به منظور حمایت از ابتکارات و نوآوری های دانش آموزان و نخبگان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ویژه و حامیانه به استعدادهای برتر در استان وجود دارد که امری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: ما باید به نحوی از استعدادهای برتر استان سمنان حمایت کنیم تا این سرمایه های انسانی در جامعه به بهترین شکل ممکن مورد بهره برداری قرار گیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه یافتگی استعدادهای برتر باعث توسعه یافتگی کشور خواهد شد، بیان کرد: ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا با استفاده از ظرفیت های موجود و اقدامات مطلوب، زمینه این مهم را محقق کنیم.

منصوری عنوان کرد: استفاده متقابل از ظرفیت های موجود در دستگاه های متولی این امر بسیار ارزشمند است.

وی گفت: تمامی دستگاه های متولی امر پرورش سرمایه های انسانی، لازم است تا ظرفیت های خود را در این خصوص به کار گیرند و به صورت متقابل با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای برتر استان سمنان شناسایی و حمایت شوند

استعدادهای برتر استان سمنان شناسایی و حمایت شوند