مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-22سياسي

فرهنگ بسیجی برای ترویج کتابخوانی


بخش مهمی از فرهنگ عمومی روزگار ما در فرهنگ بسیجی متبلور است و می تواند یکی از پایه های فرهنگ عمومی باشد لذا فرهنگ بسیجی باید فرهنگ غالب در کشور ما باشد.

- با توجه به تقارن هفته بسیج و هفته کتاب، یادداشت مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی در پی می آید: 1_ پنجم آذر ماه 1358 که معیار و معمار کبیر انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج را بنا نهادند تا کنون کمتر عرصه ای را می توان یافت که بسیج قابلیت و توانمندی خود را اثبات نکرده و با حضور خود موثرترین و ماندگارترین رویدادها را به یادگار نگذاشته باشد.

نزدیکترین حضور موثر بسیج در مقابله با همه گیری ویروس منحوس کرونا بود که از روزهای اول شروع کرونا، این نیروی مردمی با قرار گرفتن در متن جامعه در جهت کمک به سلامتی و تامین نیازهای معیشتی مخصوصاً در مناطق محروم و کم برخوردار ،ضمن خدمت رسانی عمومی کمک بزرگی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن و تأمین نیازهای معیشتی خانوار های ایرانی نمود.

2_ بسیج نه صرفا یک سازمان رزمی بلکه دارای فرهنگی عام و گسترده است که ریشه در باورهای اسلامی، انقلابی، ملی و میهنی دارد و به اندازه زیادی درتوده های مختلف جامعه بامفاهیم مشترک یکسانی مورد بهره برداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ بسیجی برای ترویج کتابخوانی

فرهنگ بسیجی برای ترویج کتابخوانی