مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-22سياسي

چرا موسیقی غیرتجاری را فراموش کرده اید؟/ طرح چند پرسش انتقادی


یکی از نوازندگان و فعالان عرصه موسیقی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای از سرگیری کنسرت ها از کم توجهی مدیران دفتر موسیقی نسبت به جایگاه موسیقی های غیرتجاری انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار داده است، با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای از سرگیری کنسرت ها از کم توجهی مدیران دفتر موسیقی نسبت به جایگاه موسیقی های غیرتجاری انتقاد کرد.

در متن یادداشت شهرام صارمی آمده است: با توجه به برگزاری جلسه روز دوازدهم آبان ماه مبنی بر از سرگیری مجدد کنسرت ها با حضور تهیه کنندگان، کنسرت گذاران و نمایندگان تعدادی از سالن ها که در محل دفتر موسیقی برگزار شد و نیز برگزاری جلسه ای مشابه در سال گذشته و عدم حضور نماینده ای از مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هر دوی این جلسات، لازم دیدم مواردی چند را مطرح نمایم.

سال گذشته پس از برگزاری اولین جلسه، عدم حضور نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اینجانب را بر آن داشت تا از یکی از مطلعین در خصوص چرایی این اقدام، پرسشی طرح شود و پاسخ این بود: این جلسه مربوط به سالن های تحت نظارت وزارت ارشاد بوده است .

در همین ابتدا این سوال مطرح می شود که مگر سایر سالن ها تحت نظارت دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیست؟ سالن های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای هماهنگی و اخذ مجوز اجرای کنسرت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا موسیقی غیرتجاری را فراموش کرده اید؟/ طرح چند پرسش انتقادی

چرا موسیقی غیرتجاری را فراموش کرده اید؟/ طرح چند پرسش انتقادی