مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-22سياسي

وقتی دجال بلاگردان خانواده های ایرانی می شود/ آیا چشم زخم صحت دارد؟


متاسفانه برخی افراد راه حل های خرافی ای را انتخاب می کنند که نه تنها ریشه در اسلام و سبک زندگی دینی ما ندارد بلکه گاه باعث پیروی از عقاید شیطان نیز پرستی می شود.

- گروه زندگی: قطعا در زندگی روزمره شما نیز اتفاقات ناگواری پیش می آید که خود یا اطرافیان تان مسبب آن را چشم زخم می دانید و برای رفع آن، کارهایی مثل شکستن تخم مرغ، دود کردن اسپند و.

انجام داده اید.

اما آیا به نظر شما وجود چشم زخم حقیقت دارد و یا اقداماتی که در جهت برطرف کردن آن صورت می گیرد صحیح اند؟ چشم زخم یعنی دیگران از اموال، اعمال و حتی ویژگی هیا شخصیتی  ما شگفت زده شوند و این شگفتی تا حدی باشد که باعث از بین رفتن بخشی از دارایی های معنوی یا مادی ما شود.

متاسفانه با وجود اینکه برخی افراد چشم زخم را افکار خرافی ای می دانند اما روایات و احادیث متعددی وجود دارد که نه تنها وجود آن را تایید می کند بلکه قدرت آن را بیشتر از قدر الهی می داند.

همانطور که رسول اکرم می فرمایند: اگر چیزی بر قدر الهی سبقت بگیرد چشم زخم است.

(مجمع البیان جلد5صفحه 428) در روایت دیگری نیز امام صادق (ع) درباره خطر چشم زخم هشدار می دهند و می فرمایند: اگر قبرها برای شما گشوده شوند همانا خواهید دید که اکثر مردگان شما با چشم زخم مرده اند زیرا چشم زخم حقیقت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دجال بلاگردان خانواده های ایرانی می شود/ آیا چشم زخم صحت دارد؟

وقتی دجال بلاگردان خانواده های ایرانی می شود/ آیا چشم زخم صحت دارد؟