مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-22اجتماعي

پلیس به دنبال ایمن سازی جاده و کاهش تصادفات در زمستان است


از جمله اهداف طرح زمستانه پلیس تسهیل تردد جاده ای برای مردم، ایمن سازی جاده و کاهش تصادفات است.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی استانداری ایلام گفت: از جمله اهداف طرح زمستانه پلیس تسهیل تردد جاده ای برای مردم، ایمن سازی جاده و کاهش تصادفات است.

الیاس فتاحی در رزمایش طرح زمستانه پلیس راهور و یگان های خدمات رسان و امدادرسان، اظهار کرد: در چند ماه گذشته امسال سخت ترین برنامه ها و ماموریت ها را داشته ایم که با تلاش همه دستگاه ها خصوصا تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی به خوبی مدیریت شد و خوشبختانه هیچگونه مشکلی در این راستا به وجود نیامد.

معاون سیاسی استانداری ایلام با اشاره به اینکه اجرای طرح زمستانه یکی از طرح های موفق در سال های گذشته بوده است، افزود: مردم با دیدن لباس پلیس و یگان های خدمات رسان و امدادرسان، آرامش خاطر پیدا می کنند هر چند هدف از اجرای این طرح این است که مردم ما در جامعه ای امن و سالم زندگی کنند.

فتاحی گفت: تسهیل تردد جاده ای برای مردم، ایمن سازی جاده و کاهش تصادفات از جمله اهداف طرح زمستانه پلیس و یگان های خدمات رسان و امدادرسان در محورهای مواصلاتی است.

وی با بیان اینکه در این طرح همراهی مردم حائز اهمیت است، گفت: ما در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که 2 سال است با آن درگیر هستیم، اگر همراهی مردم و تلاش مسئولان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس به دنبال ایمن سازی جاده و کاهش تصادفات در زمستان است

پلیس به دنبال ایمن سازی جاده و کاهش تصادفات در زمستان است