مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-22پزشكي

خدمات رایگان کاروان سلامت در بخش وردشت سمیرم


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: کاروان سلامت داوطلبین هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان به مدت دو روز در بخش وردشت به روستاییان خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه می دهند.

- سید نور محمد موسوی رییس جمعیت هلال احمر سمیرم در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: جمعیت هلال احمر علاوه بر امدادرسانی در مواقع بحران در راستای تسکین آلام بشری خدمات پزشکی در مناطق محروم ارائه می دهد.

وی افزود: تیم دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی با پشتیبانی هلال احمر در سالن ورزشی روستای مهرگرد مستقر و تمامی خدمات دندانپزشکی را به روستاییان در این بخش رایگان ارائه می دهند.

علیرضا فرزانه خو سرپرست تیم دندانپزشکی جامع نگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: تاکنون این تیم دندانپزشکی در بیش از 110 نقطه در مناطق محروم کشور خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه کرده است.

وی افزود: 30 پزشک با 20 یونیت دندانپزشکی با تمامی تجهیزات و مواد دندانپزشکی با پشتیبانی جمعیت هلال احمر تمامی خدمات به روستاییان این بخش را رایگان انجام می دهند.

فرزانه خو خاطرنشان کرد: تمامی خدمات دندانپزشکی از جمله کشیدن دندان، گرافی دندان، عصب کشی، پر کردن و جرم گیری دندان توسط این تیم پزشکی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان کاروان سلامت در بخش وردشت سمیرم

خدمات رایگان کاروان سلامت در بخش وردشت سمیرم