مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-22دانش

ویزای دانشجویان خارجی الکترونیکی می شود


تا جایی که می توانیم فرایند گرفتن ویزا را از حالت دستی خارج کنیم و سعی خواهیم کرد ویزای تحصیلی متناسب با زمان تحصیل باشد.

- رییس سازمان امور دانشجویان از تحصیل بیش از 60 هزار دانشجوی خارجی در ایران خبر داد و گفت: در حال الکترونیکی کردن ویزای دانشجویان هستیم و در نظر داریم تا جایی که می توانیم فرایند گرفتن ویزا را از حالت دستی خارج کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در دیدار نصیر عبدالمحسن عبدالله، سفیر عراق در ایران با اشاره به ارتباطات نزدیک بین ایران و عراق، گفت: امروزه ما در تمام زمینه ها این نزدیکی را احساس کرده و مسائل عراق را مسئله خودمان می دانیم و باور ما این هست که ما برادر دینی هستیم و نسبت به برقراری ارتباط و رفع مشکلات آمادگی داریم.

وی گفت : طی تماسی که از سوی وزارت خارجه در خصوص برخی مشکلات دانشجویان عراقی داشتم خود را موظف دانستم دیداری با جنابعالی داشته باشم و در خصوص مشکلات با همدیگر صحبت کنیم تا راه حلی برای بر طرف شدن آنها پیدا کنیم.

رییس سازمان امور دانشجویان در این دیدار به ارائه گزارشی از تعداد دانشجویان عراقی در کشور پرداخت و گفت:امروز شمار زیادی از دانشجویان بین المللی دانشگاه های کشور را دانشجویان عراقی تشکیل می دهند و نزدیک به 60 هزار دانشجو در ایران مشغول به تحصیل هستند که بیشتر این دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزای دانشجویان خارجی الکترونیکی می شود

ویزای دانشجویان خارجی الکترونیکی می شود