مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-22سياسي

تأکید معاون شهردار تهران بر سرعت در انتصابات معاونان شهرداران مناطق 22 گانه


معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از شهرداران مناطق 22 گانه خواست که در بحث انتصاب معاونان خود هماهنگی کامل را با معاونت هماهنگی امور مناطق داشته باشند و در ضمن هرچه سریعتر نسبت به انتصابات اقدام کنند؛ - چرا که تاخیر در انتصاب، انعکاس عدم خدمتگزاری به مردم و نارضایتی را به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در دومین جلسه شورای شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، گفت: از 30 آبان تا 6 آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده که این هفته را تبریک عرض می کنم.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران افزود: از آنجا که شهرداران مناطق روزهای دوشنبه جلسه ملاقات مردمی را برگزار می کنند، نامه ای را تهیه کردیم تا شهردار تهران به بقیه ارکان و اعضای هیات رییسه شورا و سایر معاونان و مدیران شهرداری اعلام کنند تا بازدید از مناطق را در روزهای دوشنبه انجام ندهند چرا که این بازدیدها شهرداران را از این ملاقات مردمی باز می دارد و از شما درخواست داریم که از این معاونین و مدیران بخواهید که روزهای دوشنبه شهرداران مناطق را کمتر درگیر کنند .

نظری ادامه داد: از شهرداران مناطق 22 گانه می خواهیم در بحث انتصابات معاونان خود هماهنگی کامل را با معاونت هماهنگی امور مناطق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون شهردار تهران بر سرعت در انتصابات معاونان شهرداران مناطق 22 گانه

تأکید معاون شهردار تهران بر سرعت در انتصابات معاونان شهرداران مناطق 22 گانه