مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-22اجتماعي

کرونا چاقی و افت تحصیلی دانش آموزان در کردستان شد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، فقر حرکتی، چاقی، افت تحصیلی دانش آموزان را از عوارض تعطیلی مدارس و قرنطینگی دوران کرونا عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، افشین خوشگوار ظهر امروز در آیین افتتاحیه سفیران سلامت در جمع دانش آموزان و مراقبین سلامت در سنندج، طرح سفیران سلامت را یکی از طرح های تاثیرگذار دانست و گفت: ارتقا سلامت دانش آموزان  و نهادینه کردن خودمراقبتی و سبک و آنلاین به جای آموزش های حضوری را از تاثیرات شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: لغو شدن کلاس های درس عامل اصلی ترک تحصیل دانش آموزان بوده است.

وی فقر حرکتی، چاقی، افت تحصیلی دانش آموزان را از عوارض تعطیلی مدارس و قرنطینگی دوران کرونا عنوان کرد و افزود: کرونا در 2 سال اخیر تاثیرات زیادی به سیستم آموزشی وارد کرد.

خوشگواری تاکید کرد: علیرغم پیامدهایی که کرونا بدنبال داشته اما اجازه ندادیم کرونا تهدید جدی برای آموزش و پرورش باشد بلکه تلاش کردیم فرصت ها را به تهدید بدل کنیم.

وی یادآور شد: در دوران کرونا سه هزار محتوای الکترونیکی توسط مراقبین سلامت تهیه شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: همه ما دیدیم اگر افراد جامعه آموزش نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و ضدعفونی ها و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند جان هزاران نفر انسان از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا چاقی و افت تحصیلی دانش آموزان در کردستان شد

کرونا چاقی و افت تحصیلی دانش آموزان در کردستان شد