مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-22سياسي

دفاع مقتدی الصدر از عملکرد کمیساریای انتخابات عراق


رهبر جریان صدر در واکنش به درخواست ها برای ملغی اعلام کردن نتایج انتخابات اخیر پارلمانی عراق، از عملکرد کمیساریای عالی انتخابات دفاع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق طی پستی در توییتر، هرگونه مداخله در کار کمیساریای انتخابات این کشور را رد کرد و در عین حال بر لزوم عدم مداخله در کار قوه قضاییه و دادگاه فدرال در تأیید نتایج انتخابات تاکید کرد.

وی نوشت: با افتخار اعلام می کنیم که عملکرد کمیساریای عالی و مستقل انتخابات سالم بوده و این نهاد در تمامی جزییات کار خود دقیق عمل کرده است.

 ما از یک سو دخالت در کار این کمیساریا را رد و از سوی دیگر بر پاک دستی اعضا و کارکنان آن تأکید می کنیم .

  رهبر جریان صدر افزود: ما کلیه فشارهای سیاسی و امنیتی را که کمیساریا از روز اول کار خود تا به امروز با آن روبه روست محکوم می کنیم و به احترام موضع گیری حرفه ای و سالمی که این کمیساریا دارد، می ایستیم و تنها می توانیم از کارکنان این نهاد بویژه برادر قاضی جلیل عدنان خلف قدردانی کنیم .

وی در پایان ضمن ناشایست خواندن دخالت در عملکرد دستگاه قضایی و دادگاه فدرال در تأیید نتایج انتخابات نوشت: برخی خواستار تغییر [نتایج انتخابات] هستند تا بتوانند فراکسیون بزرگتر را تشکیل دهند و از این طریق دولت حداکثری را که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقتدی الصدر از عملکرد کمیساریای انتخابات عراق

دفاع مقتدی الصدر از عملکرد کمیساریای انتخابات عراق