مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-22سياسي

کارگران هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودند


کارگران در هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودند، اما جای بسی تاسف است که عده ای تهمت زدند و گفتند به اسم عدالت خواهی به دنبال باج خواهی هستند.

- سیدناصر میرناصری فعال کارگری و نماد مقاومت هپکو در خصوص سر دادند و اگر زندان رفتند تنها و تنها به خاطر زنده ماندن هپکو بود، ما در هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودیم، اما جای بسی تاسف است که عده ای به ما  تهمت زدند و گفتند به اسم عدالت خواهی به دنبال باج خواهی هستید.

فعال کارگری استان مرکزی با بیان اینکه به واسطه مقاومت کارگران در برابر فساد و رانت و غارت بیت المال هپکو زنده ماند، افزود: هپکو زنده ماند، اما هپکو، زمانی هپکو می شود که ما دیگر در استان افرادی را در کنار سطل های زباله نبینیم، هپکو زمانی هپکو می شود که 3 هزار پرسنل این شرکت به خانه خود بازگردند و تولید به 2 هزار دستگاه برسد.

میرناصری اظهار کرد: هپکو برای زنده ماندن به حمایت همه جانبه مسوولان نیاز دارد، کارگران پول نمی خواهند بلکه تنها خواسته کارگران کار است و سفارش و تولید.

وی ضمن قدردانی از مطالبه گری کارگران، روحانیت، دانشگاهیان، بسیج، انجمن اسلامی و رسانه ها که بازی هپکو را عوض کردند و اجازه ندادند این بازی به نفع سودجویان و داعشیان صنعت تمام شود، خاطرنشان کرد: هدف فیلم نان گزیده ها احیای صنعت بود و نشان داد با مطالبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودند

کارگران هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودند