مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-22دانش

تلاش محققان دانشگاه یزد برای طراحی و تولید لباس های الکترونیک و جاذب انرژی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه تلاش محققان دانشگاه یزد برای طراحی و تولید لباس های الکترونیک و جاذب انرژی محققان دانشگاه یزد در صددند تا با استفاده از فناوری های جدید، - تلاش محققان دانشگاه یزد برای طراحی و تولید لباس های الکترونیک و جاذب انرژی محققان دانشگاه یزد در صددند تا با استفاده از فناوری های جدید، اقدام به طراحی و تولید منسوجات پیشرفته الکترونیک و جاذب انرژی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه تلاش محققان دانشگاه یزد برای طراحی و تولید لباس های الکترونیک و جاذب انرژی محققان دانشگاه یزد در صددند تا با استفاده از فناوری های جدید، اقدام به طراحی و تولید منسوجات پیشرفته الکترونیک و جاذب انرژی کنند.

مهدی حسن زاده استادیار دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد از با اعلام این خبر به تشریح فعالیت ها و اقدامات نوآورانه محققان نساجی در این دانشگاه پرداخت و گفت: عمده فعالیت های پژوهشی ما در دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد در زمینه منسوجات پیشرفته و نانو فناوری منعطف بوده تا بتوان منسوجاتی با خواص و ویژگی های منحصر به فرد ارایه داد.

حسن زاده با توجه به مقالات علمی چاپ شده، نمونه های نیمه صنعتی و طرح های صنعتی که از سوی دانشجویان و محققان کشور در زمینه منسوجات پیشرفته و نانو فناوری کار شده است، گفت: فعالیت های گسترده ای در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش محققان دانشگاه یزد برای طراحی و تولید لباس های الکترونیک و جاذب انرژی

تلاش محققان دانشگاه یزد برای طراحی و تولید لباس های الکترونیک و جاذب انرژی