مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-22سياسي

طرح فریز املاک پیرامون دانشگاه تهران لغو شد


زاکانی در دومین جلسه شورای شهرداران مناطق درباره آخرین اقدام های انجام شده در حوزه مدیریت پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در دومین جلسه شورای شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت در تشریح برنامه مدیریت شهری برای بوستان های پایتخت با مساحت بالا گفت: 9 بوستان در پایتخت داریم که از جمله آن ها می توان به شیران، کوهسار و یاس فاطمی اشاره کرد که از این 9 بوستان یک بوستان عمیاتی شده و 8 بوستان دیگر باقی مانده است.

زاکانی ادامه داد: در بخشی از برنامه ها بیان کردیم این موضوع وارد چرخه ای شود که مشارکت مجموعه های مختلفی را به خود بپذیرد زیرا به عنوان مثال بوستان یاس فاطمی مساحتی بالغ بر 1400 هکتار ، کوهسار بالغ بر 5 هزار هکتار دارد و یکی از پروژه های بزرگ آینده به سرانجام رساندن همین 8 بوستان است.

او با تاکید به این نکته که به دنبال کار دارای نقص نیستیم بیان کرد:با معاونت خدمات شهری صحبت شده تا زمینه همکاری دیگر بخش ها در این حوزه را فراهم کند.

شهردار تهران افزود:در حوزه مالی کلان پروژه تعریف کردیم تا زنجیره ای واحد داشته باشیم تا با شکل دهی شرکت ها، کارگزاری ها، تامین سرمایه، صندوق سرمایه قابل معامله در بورس، صندوق زمین و ساختمان و بازار گردانی به موفقیت دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فریز املاک پیرامون دانشگاه تهران لغو شد

طرح فریز املاک پیرامون دانشگاه تهران لغو شد