مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-22سياسي

زاکانی: کلیات طرح فریز املاک اطراف دانشگاه تهران لغو شد


شهردار تهران از لغو کلیات فریز املاک اطراف دانشگاه تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس و یاس فاطمی اشاره کرد که از این 9 بوستان یک بوستان عمیاتی شده و 8 بوستان دیگر باقی مانده است.

زاکانی ادامه داد: در بخشی از برنامه ها بیان کردیم این موضوع وارد چرخه ای شود که مشارکت مجموعه های مختلفی را به خود بپذیرد زیرا به عنوان مثال بوستان یاس فاطمی مساحتی بالغ بر 1400 هکتار ، کوهسار بالغ بر 5 هزار هکتار دارد و یکی از پروژه های بزرگ آینده به سرانجام رساندن همین 8 بوستان است.

وی با تاکید به این نکته که به دنبال کار دارای نقص نیستیم بیان کرد:با معاونت خدمات شهری صحبت شده تا زمینه همکاری دیگر بخش ها در این حوزه را فراهم کند.

شهردار تهران افزود:در حوزه مالی کلان پروژه تعریف کردیم تا زنجیره ای واحد داشته باشیم تا با شکل دهی شرکت ها، کارگزاری ها، تامین سرمایه، صندوق سرمایه قابل معامله در بورس، صندوق زمین و ساختمان و بازار گردانی به موفقیت دست پیدا کنیم.

زاکانی با اشاره به این مطلب که کارگروه بانک، بورس و تامین سرمایه خارجی در مدیریت شهری شکل گرفته است، گفت: 3 جهت مشخص در حال دنبال است که در نهایت به ارتقا نظام مالی دست پیدا کنیم و در این زمینه 4 کارگروه فعال و الگویی استخراج شده است تا بر اساس آن بتوانیم خرید های خود را درست انجام دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: کلیات طرح فریز املاک اطراف دانشگاه تهران لغو شد

زاکانی: کلیات طرح فریز املاک اطراف دانشگاه تهران لغو شد