مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-22سياسي

قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی مطلوبی قرار دارد


معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به افزایش قدرت دفاعی ایران در این سال ها، گفت: قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی مطلوبی قرار دارد.

- ، سردار علی عبدالهی عصر دوشنبه در یادواره شهدای منجیل با بیان اینکه بسیج یک معجزه الهی است، افزود: شکل گیری بسیج و تفکر بسیجی در کشور نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد و بدون شک پشتیبان واقعی نظام بود.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح بسیج را یک نعمت الهی و پشتوانه مهم و اثرگذار نظام اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج مردمی بدون هیچ گونه چشم داشتی داوطلبانه به دل دشمن می زد و بسیاری از پیروزی های دفاع مقدس را مرهون بسیج هستیم.

سردار عبداللهی با بیان اینکه روحیه بسیجی در جامعه ممتاز و اثرگذار است، گفت: ایثار و فداکاری بسیجیان مثال زدنی بوده و با روحیه و تفکر بسیجی تمام تجهیزات و قدرت دشمن از بین می رود.

تفکر بسیجی ناجی همه بحران ها معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جهاد و ایثار از نگاه بسیجیان یک تکلیف الهی بود، اظهار کرد: بسیجیان اراده معنوی و ایثارگرانه خود را به دشمن تحمیل کردند.

سردار عبدالهی با اشاره به تلاش های اثرگذار بسیجیان در بخش های مختلف، بیان کرد: نگاه و تفکر بسیجی محرومیت زدایی در جامعه بوده و در این راستا اقدامات ارزشمندی در مناطق محروم توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی مطلوبی قرار دارد

قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی مطلوبی قرار دارد