مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:152021-11-22سياسي

کتابداران مهمترین عنصر ترویج و توسعه کتابخوانی هستند


مدیرکل تأمین منابع کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: وقتی کار نویسنده و ناشر در عرصه نشر تمام می شود کار کتابدار در عرصه ترویج و توسعه کتابخوانی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید باقر میرعبداللهی به صورت مجازی در آیین بزرگداشت روز کتاب در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر بود، اظهار کرد: نامگذاری روز بزرگداشت کتاب و کتابخوانی و کتابدار قطعاً فقط یک مناسبت تقویمی نیست بلکه یادآور شرافت و ارزشی است که کتابداران در نظر مدیران و اعضای کتابخانه ها دارند و حساسیت کار کتابداری را از این منظر که کتابداران عینی ترین مواجه را با اعضا و عموم جامعه دارند گوشزد می کند.

وی در ادامه افزود: زمانی که کار نویسنده در عرصه نگارش و کار ناشر در عرصه نشر تمام می شود کار کتابدار در عرصه ترویج و توسعه کتابخوانی آغاز می شود.

کتابداران در عرصه اجرا اصلی ترین عنصر مجموعه هستند که با نحوه اجرای خود می توانند شکل و شمایل واقعی هر تصمیمی را به نمایش بگذارند.

مدیرکل منابع نهاد در ادامه بیان داشت: علم اطلاعات و دانش شناسی از جمله معدود رشته های علوم انسانی است که کتابداران فارغ التحصیل این رشته، در ارتباط واقعی با جامعه می توانند از آموخته هایشان به بهترین نحو بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابداران مهمترین عنصر ترویج و توسعه کتابخوانی هستند

کتابداران مهمترین عنصر ترویج و توسعه کتابخوانی هستند