مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:202021-11-22فرهنگي

میناکاری در هویت هنری شهر صدرا نهادینه می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا اعلام کرد که میناکاری در هویت هنری این شهر جدید نهادینه شده و تا مرحله توسعه اشتغال هنر پایه، - بومی خواهد شد.

آرش فرج زاده دوشنبه یکم آذر در نشست هم اندیشی فرهنگی و هنری با اشاره به برنامه های هنری شهرداری و توجه به هنرهای اصیل ایرانی گفت: در حال حاضر که آثار هویت های ملی مورد غفلت واقع شده و ناخواسته در حال تضعیف هستند، حفظ هویت و فراگیری هنرهای اصیل و پرمحتوای بومی بسیار الزامی است.

او افزود: از آنجا که مهمترین مؤلفه های هویتی ما را وابستگی جغرافیایی، نژادی، قومی، فرهنگی و زبانی و دینی، ادبی و هنری تشکیل می دهد، باید هرچه بیشتر در پاسداری از آنها کوشید.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا عنوان کرد: هنر پویا و مستمر ایرانی در طول تاریخ در ابعاد و زمینه های گوناگون نیز همواره برای ما حیات بخش و غرورآفرین بوده است، بنابراین، ما در غیاب دستگاه های فرهنگی-هنری در شهر صدرا، تلاش می کنیم از جلوه های گوناگون آن به عنوان مؤلفه های هویتی پاسداری کنیم و میناکاری را در هویت هنری شهر صدرا نهادینه و تا مرحله توسعه اشتغال هنرپایه بومی کنیم.

او از اساتید برجسته هنری و مینا کاری کشور نیز در این جلسه عنوان کرد: جلوه های هویت هنری ما به حدی زیاد و گسترده است که اگر امروزه قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میناکاری در هویت هنری شهر صدرا نهادینه می شود

میناکاری در هویت هنری شهر صدرا نهادینه می شود