مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-22اقتصادي

تلاش برای تکمیل هتل 5 ستاره سرعین تا 3 سال آینده


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از تلاش برای تکمیل یکی از بزرگترین هتل 5 ستاره استان در شهرستان سرعین تا 3 سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد عصر امروز در جریان بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: احداث یکی از بزرگترین هتل 5 ستاره استان اردبیل در سرعین مبلغ 200 میلیارد تومان برآورد اولیه سرمایه گذاری داشته و در زمان بندی 3 ساله تکمیل می شود.

 وی افزود: این هتل با سرمایه گذاری شرکت های سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی، در زیربنای 10 هزار متر مربع و در 10 طبقه احداث می گردد.

بررسی آخرین وضعیت پروژه عظیم باغمیشه سرعین سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: همچنین از پروژه عظیم باغمیشه سرعین نیز بازدید شد و آخرین وضعیت اجرای این پروژه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

عبداللهی عابد تصریح کرد: پروژه عظیم باغمیشه که در فاز اول با زیر بنای 15 هزار متر مربع تا 3 سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد، شامل آب درمانی و پارک آبی خواهد بود.

وی با اشاره به بازدید از پروژه نگین سبلان و بررسی مشکلات آن گفت: برای اجرای پروژه آب معدنی نگین سبلان 30 میلیارد تومان هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تکمیل هتل 5 ستاره سرعین تا 3 سال آینده

تلاش برای تکمیل هتل 5 ستاره سرعین تا 3 سال آینده