مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 15:202021-11-22اجتماعي

بازگشایی مدارس استان مرکزی بعد از دو سال


امسال از ابتدای مهرماه با اقداماتی که در حال انجام بود، به نظر می رسید که بوی ماه مدرسه بالاخره در پاییز استشمام می شود.

- در دوران شیوع کرونا اپلیکیشن شاد دست آموزش و پرورش را گرفت و آموزش تعطیل نشد اما کلاس های غیرحضوری آن طور که باید و شاید نمی توانستند انتظارات مردم و مسئولان را برآورده کنند و متولیتن آموزش و پرورش اغلب معتقدند آسیبی که آموزش آنلاین به سوادآموزی دانش آموزان وارد می کند قابل توجه است.

در کنار بسیاری از والدین که خواهان بازگشایی آموزش های حضوری البته به شرط توجه مدارس به رعایت پروتکل های بهداشتی دارند، برخی از دانش آموزان نیز که حضور در مدرسه را به ماندن در خانه و برگزاری کلاس آنلاین ترجیح می دهند، شوق بیشتری برای بازگشایی مدارس داشتند، شاید با حضور در مدرسه دوباره فضای تعامل با همکلاسی ها، بازی و گفت و گو در حیاط مدرسه، کارهای گروهی و آموزش زنده و پر حس توسط معلم دوباره بازگردد.

اواسط آبان ماه طبق تصمیم دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا، برخی پایه ها امکان آموزش حضوری پیدا کردند و برخی که در سنین پایین تر بودند همچنان به صورت مجازی تحصیل می کردند، هم اکنون پس از بررسی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته به صورت رسمی اعلام شد که تمامی پایه های تحصیلی متناسب با شرایط رنگ بندی کرونایی می توانند با رعایت تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس استان مرکزی بعد از دو سال

بازگشایی مدارس استان مرکزی بعد از دو سال