مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 16:002021-11-22سياسي

«هوای نو» دنبال سلبریتی پروری در مداحان و هیأتی ها نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری مهرواره هوای نو عصر امروز دوشنبه اول آذرماه با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی، - حجت الاسلام باباخانی گفت: در مهرواره هوای نو رویکرد جشنواره ای مانند دیگر عرصه های مختلف کشور نداریم؛ یعنی دنبال تبلیغ فرد و سلبریتی کردن آن ها نیستیم و بنا داریم شاخصه هایی را معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری مهرواره هوای نو عصر امروز دوشنبه اول آذرماه با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی، احمد واعظی رییس کانون مداحان اهل بیت (ع) و مدیران بخش های مختلف مهرواره در سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد.

* مهرواره هوای نو به دنبال معرفی شاخص ها و الگوهاست حجت الاسلام باباخانی در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت هیأت های مذهبی مهم ترین جریان و موثرترین فضای مردمی کشور است که علی رغم تمام تهاجم های فرهنگی و التهاب های موجود به پیش می رود، اظهارداشت: باید قدردان این سرمایه بزرگ باشیم و پیوندی میان گذشته و حال حاضر این ظرفیت ایجاد کنیم و با ابتکار های فرهنگی آن را پویاتر کنیم.

وی ادامه داد: ظرفیت هیأت های مذهبی در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و همچنین کرونا بیش از پیش نشان داده شد و هر جا مشکلی ایجاد شد، این ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوای نو» دنبال سلبریتی پروری در مداحان و هیأتی ها نیست

«هوای نو» دنبال سلبریتی پروری در مداحان و هیأتی ها نیست