مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 16:202021-11-22اجتماعي

فعالیت بیش از 7 هزار کتابخانه در مدارس فارس


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه بیش از 7 هزار کتابخانه در مدارس استان وجود دارد، گفت: در فارس بیش از 19 هزار کتابخانه کلاسی ویژه دانش آموزان ابتدایی وجود دارد.

- فرهاد اسماعیلی دوشنبه یکم آذر در آیین قدردانی از فرهنگیان و دانش آموزان مولف شیراز که به مناسبت هفته کتاب در دبیرستان حاج حسین مختارنامه آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز برگزار شد، گفت: همه ما از ضرورت کتاب خوانی آگاه هستیم و آنچه که امروز ضرورت دارد راهکارهای ترویج کتاب خوانی است.

او با بیان اینکه رهبر معظم کشورمان همواره به کتاب خوانی تاکید می کنند، افزود: در سلوک دینی ما نیز همواره به کتابخوانی و علم اندوزی تاکید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: از راه های افزایش سرانه مطالعه در دانش آموزان حمایت از نوشته ها و کتابهای تالیف شده در حوزه کودک و نوجوان است.

به گفته اسماعیلی، معلمان باید از هر فرصتی برای مطالعه و ترویج کتابخوانی در کلاسهای درس بهره بگیرند و موضوعات درسی را به کتاب های کودک و نوجوان پیوند بزنند.

او خاطرنشان کرد: معلمان باتوجه به شناختی که از ذائقه و دنیای دانش آموزان و کودکان دارند، می توانند به مولفان قابل اعتماد و موفقی تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 7 هزار کتابخانه در مدارس فارس

فعالیت بیش از 7 هزار کتابخانه در مدارس فارس