مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 17:302021-11-22سياسي

زیرساخت های مناسب کتابخانه ای در سراسر کشور فراهم شده است


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی از فراهم شدن زیرساخت های مناسب کتابخانه ای در کشور خبر داد و گفت: شرایط حضور و بهره مندی مردم از کتابخانه ها فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی، روز دوشنبه در مراسم تجلیل از کتابخوانان، کتابداران و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی استان یزد با قدردانی از نگاه فرهنگی مردم استان یزد و توجه ویژه آنان به کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: کتابخوانان، کتابداران و خیران یزدی همواره در فعالیت های فرهنگی حوزه کتاب پیشتاز بوده اند و سرانه ها و آمار بالای استان در شاخص های کتابخانه ای گویای این امر است.

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه مرکزی یزد در اسفندماه سال گذشته پس از 25 سال بلاتکلیفی، گفت: این کتابخانه هدیه نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مردمان خوب و فرهنگ دوست استان و شهر یزد بود که امیدواریم این مکان مهم فرهنگی، محل پرورش نخبگان و نسل کوشای آینده و منشاء تحولات بزرگ فرهنگی در استان شود.

رمضانی همچنین با توجه به فراهم شدن زیرساخت های مناسب کتابخانه ای در سراسر کشور، از مسئولان فرهنگی کشور و استان ها خواست شرایط را برای حضور و بهره مندی بیشتر مردم از کتابحانه های عمومی از طریق شناساندن هرچه بیشتر کتابخانه ها و خدمات آنها، فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مناسب کتابخانه ای در سراسر کشور فراهم شده است

زیرساخت های مناسب کتابخانه ای در سراسر کشور فراهم شده است