مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 18:052021-11-22سياسي

بودجه ای برای خسارت های وارد شده به منازل در شوشتر اختصاص یابد


فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به آب گرفتگی در شهرستان شوشتر گفت: بودجه ای برای خسارت های وارده ناشی از باران به منازل شوشتر اختصاص یابد.

- سردار احمد خادم سید الشهدا در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای آب گرفتگی و گل ولای در منازل مردم شوشتر، مسئولان تا پاسی از شب در خیابان ها در کنار مردم بوده و کارهای بسیار خوبی توسط آنها انجام شده است .

وی با اشاره به اینکه همه آب های وارد شده به خانه ها با همکاری گروه های جهادی، بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی خارج شده افزود: مسئولان نیز در خصوص شست وشوی منازل و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در کنار مردم آسیب دیده هستند.

سردار خادم سید الشهدا با بیان اینکه در این خصوص جلسه ای تشکیل شده بیان کرد: ستاد بحران شهرستان شوشتر خساراتی را که به مردم و منازل وارد شده مورد ارزیابی قرار داده و در روزهای آینده این خسارات به ستاد کل بحران استان خوزستان ابلاغ و مشکلات نیز بررسی خواهد شد.

وی گفت: در این خصوص جلسه ای با حضور استاندار خوزستان و ستاد بحران استان برگزار خواهد شد تا ردیف بودجه ای برای مناطق چشمه سوزنگر و شهرک اندیشه از توابع شهرستان شوشتر جذب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بارش 81 میلی متری باران در روز یکشنبه (30 آبان ماه 1400) باعث آب گرفتگی معابر شهرک علم الهدی، چشمه سوزنگر، مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ای برای خسارت های وارد شده به منازل در شوشتر اختصاص یابد

بودجه ای برای خسارت های وارد شده به منازل در شوشتر اختصاص یابد